sunnuntai 10. elokuuta 2014

Wrap tai-paluumuuttaja


Kuin saisi vanhan ystävän takaisin oli tunne, kun tämän wrap tain paketista avasin. Olen teettänyt tämän viime talvena, myynyt rahoittaakseni muita liinahankintoja, katunut ja nyt sen sain vaihdossa takaisin. Paneeli on Oschan Nouveau Celandinea ja hihnat Colimacon et Cieltä. Liinan kuosi on mielestäni aivan valtavan kaunis ja haaveilin tästä ensin liinana, mutta kuultuani sen olevan aika ohut (minun makuun), oli se muutettava minulle sopivampaan muotoon.

Tämä on siis wrap tai reppuvyötäröllä ja hiippahupulla, ja jos mietityttää mitä wrap tai tarkoittaa, niin se on liinamaisia hihnoja. Omaani halusin solkivyötärön koska sen kiristely tuntuu minusta helpommalle kuin liinavyötärön, makukysymyksiä nämäkin.

Käyttömukavuutta lisäävät todella paljon pehmustetyynyt olkapäiden kohdalla, samanlaiset tein myös itse tekemääni wrap taihin. Minä olen todella herkkä saamaan hartiat kipeäksi, mutta yli tunnin kannossa olisin voinut unohtaa selässä matkaavan kuopuksen olemassaolon!

Pitkä matka kotiin ;) Kuopus tykkää punkea kädet tuonne hihnojen alle jos ei saa käsiään repun paneelin yli. Vaihtoehdot on kai hänen mielestään kädet täysin vapaana tai ihan jumissa... Koska kantoaika oli pitkä, levitin olkahihnat pepun tueksi. Toinen vaihtoehto olisi viedä ne köytenä suoraan jalkojen yli. Wrap tai on aivan loistava kesävalinta, tässä yhdistyy mielestäni liinan ja reput parhaat puolet todella hyvin. Näppärä tekee itse, ylipuhuu ompelutaitoisen ystävän tai teettää esim. Liinalapsella, jossa se kulkee nimellä Wallabi Wrap Tai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti